• ReduceriSALE
  • NoutatiNEW
  • BestsellereTOP
  • Promotii
  • Epro Help
  • Vinde pe Epro
(0)
Com. Floresti Stoenesti
1
11
02.01.2025
Contacteaza magazinul
(0)
Com. Floresti Stoenesti
11
02.01.2025
1 urmaritor

Plata, livrare si retur

Politica de plata

Acceptam urmatoarele metode de plata: Ramburs / Plata la livrare; Transfer bancar.

La Vick Handmade, dorim să asigurăm o experiență de cumpărare simplă, sigură și convenabilă pentru toți clienții noștri. Politica noastră de plată este următoarea:

Plată la livrare (ramburs)

  • Pentru comenzile livrate pe teritoriul României, puteți opta pentru plata la primirea coletului.

Politica de livrare

Punem la dispozitie urmatoarele metode de livrare: Urgent Cargus; Posta Romana; Sameday easybox.

Politica de Livrare - Vick Handmade

Ne dorim ca produsele noastre să ajungă cât mai rapid și în siguranță la dumneavoastră. În această secțiune, veți găsi toate informațiile necesare despre procesul de livrare al comenzilor efectuate pe site-ul nostru.

1. Timpul de procesare al comenzii

  • Timpul de procesare pentru comenzile noastre este de 1-3 zile lucrătoare. După ce comanda a fost procesată, aceasta va fi trimisă către adresa dumneavoastră.

2. Metode de livrare

Oferim următoarele opțiuni de livrare:

  • Livrare standard: Transportul se face prin curier rapid sau poștă, iar livrarea poate dura între 2 și 5 zile lucrătoare, în funcție de localitatea dumneavoastră.

3. Costuri de livrare

  • Livrare gratuită: Pentru comenzi ce depășesc valoarea de 150 ron, oferim livrare gratuită.
  • Cost livrare: Dacă valoarea comenzii este sub 100 ron, costul de livrare va fi de 20 ron. Taxele pot varia în funcție de locația de livrare.

4. Zona de livrare

Livrăm în întreaga țară, inclusiv în localități rurale și mai greu accesibile. Dacă locuiți într-o zonă izolatată, vă rugăm să ne contactați pentru a verifica detalii suplimentare.

5. Urmărirea comenzii

După expedierea comenzii, veți primi un număr de urmărire (tracking number) pe care îl veți putea folosi pentru a urmări statusul livrării.

6. Probleme de livrare

Dacă întâmpinați probleme cu livrarea sau aveți întrebări legate de starea comenzii, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom face tot posibilul pentru a rezolva orice situație.


Politica de retur

Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda )

 Politica de returnare

În cazul în care produsul nu corespunde așteptărilor sau ați primit un produs greșit, aveți dreptul de a returna comanda conform politicii noastre de returnare