• ReduceriSALE
  • NoutatiNEW
  • BestsellereTOP
  • Promotii
  • Epro Help
  • Vinde pe Epro
(0)
Constanta
0
6
12.01.2025
Contacteaza magazinul
(0)
Constanta
6
12.01.2025
0 urmaritori

Plata, livrare si retur

Politica de plata

Acceptam urmatoarele metode de plata: Transfer bancar.

Platile se pot efectua prin urmatoarele modalitati:

1. Plata prin link Revolut: 

Accesează linkul https://revolut.me/rominay2yc , introdu suma de plată și menționează numele tău și numărul comenzii în secțiunea de note.

2. Transfer manual prin Revolut:

Deschide aplicația Revolut
Selectează opțiunea Plată către un prieten
Introdu RevTag-ul meu: rominay2yc
În secțiunea „Detalii plată” menționează numele tău și numărul comenzii.

3. Plata prin transfer bancar:

Banca: Unicredit Bank
Titular cont: Romina Neagu
IBAN: RO22BACX0000001550843002
Detalii plată: Te rog să menționezi numele tău și numărul comenzii pentru a identifica rapid plata.

Comanda va fi procesată doar după confirmarea plății în contul meu.

Politica de livrare

Punem la dispozitie urmatoarele metode de livrare: Posta Romana.

Livrarea se face prin Posta Română.

Politica de retur

Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda )

Îmi doresc ca fiecare client să fie mulțumit de achiziția sa. Dacă din orice motiv nu ești complet satisfăcut(ă) de produsul primit, accept retururi conform următoarelor condiții:

Termen pentru returnare

  • Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Condiții pentru retur

  • Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite – neutilizate, nedeteriorate și în ambalajul original (dacă este aplicabil).
  • Nu accept retururi pentru produse personalizate sau realizate la comandă, decât dacă au ajuns defecte.

Responsabilitatea costurilor

  • Clientul este responsabil pentru costul transportului returului.
  • Dacă produsul a fost livrat greșit sau defect, voi acoperi costul returului.

Procesarea returului și rambursarea

  • După ce primesc și verific produsul returnat, rambursarea se va efectua în termen de 7 zile lucrătoare prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.
  • Rambursez doar valoarea produsului, fără taxele de transport inițiale.

Produse deteriorate în tranzit

Dacă un produs ajunge deteriorat, te rog să mă contactezi în termen de 48 de ore de la primire și să îmi trimiți poze clare cu produsul și ambalajul. Vom găsi împreună cea mai bună soluție.