• ReduceriSALE
  • NoutatiNEW
  • BestsellereTOP
  • Vine Craciunul!
  • Epro Help
  • Vinde pe Epro
(0)
Oradea
84
02.12.2025
0
Contacteaza magazinul
(0)
Oradea
84
02.12.2025
0
Contact

Plata, livrare si retur

Politica de plata

Acceptam urmatoarele metode de plata: Ramburs / Plata la livrare.

Plata se face ramburs, in momentul primirii coletului.

Politica de livrare

Punem la dispozitie urmatoarele metode de livrare: Ridicare personala; Posta Romana; Sameday easybox; Urgent Cargus.

Ridicare personala in Oradea.

Livrare prin Posta Romana, Cargus, Sameday.

Politica de retur

Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate (ex: produsele realizate la comanda)

Conditii de retur:

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Acestea trebuie sa fie neutilizate, nedeteriorate si de preferat, in ambalajul original intact.

Costul direct al transportului pentru returanarea produsului/produselor revine in sarcina clentului.

Clientul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produslui/produselor returnate, astfel incat acestea sa ajunga intacte la vanzator. Recomand folosirea ambalajului original si a unui serviciu de curierat rapid cu urmarire (tracking number).

Rambursarea sumelor platite:

Dupa primirea coletului returnat si verificarea integritatii produselor, se va face rambursarea sumelor platite de client. Rambursarea va include costul produselor si costul transportului initial standard platit de client la plasarea comenzii, in cazul in care se returneaza toata comanda. Rambursarea va fi efectuata dupa primirea fizica a produselor returnate.

Produsele efectuate dupa specificatiile clientului sau personalizate nu pot fi returnate.