• ReduceriSALE
  • NoutatiNEW
  • BestsellereTOP
  • Promotii
  • Epro Help
  • Vinde pe Epro
0
46
08.01.2025
Contacteaza magazinul
0 urmaritori

Plata, livrare si retur

Politica de plata

Acceptam urmatoarele metode de plata: Ramburs / Plata la livrare.

Politica de livrare

Punem la dispozitie urmatoarele metode de livrare: Sameday curier.

Mai jos găsiți detalii despre cum se desfășoară procesul de livrare:

Metode de livrare:

  1. Livrare prin curier – Preferăm să livrăm toate produsele prin SameDay direct la EasyBox iar ca alternativă, Fan Curier ni se pare cea mai optima alegere. 
  2. Ridicare personală – Dacă locuiți în apropiere, puteți opta pentru ridicarea produselor direct de la un membru al echipei noastre. Vom lua legătura cu dvs. pentru a stabili detaliile.

Termene de livrare:

  • Produse personalizate: Deoarece fiecare produs este realizat la comandă, timpul de producție este de 1-3 zile lucratoare, la care se adaugă timpul de livrare de 1-3 zile lucratoare. În 85% din cazuri însă, expedierea se face imediat în ziua ce urmează urmănd ca produsul să ajungă la dvs. în cel mult 2-3 zile lucrătoare.
  • Produse standard: Livrarea se face în 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

Costuri de livrare:

  • Pentru comenzi de peste 99 RON, livrarea este GRATUITĂ (valabil doar pe teritoriul României).

Informații suplimentare:

  • Vă rugăm să vă asigurați că informațiile de livrare completate în comandă sunt corecte.
  • În cazul unui colet deteriorat, vă rugăm să refuzați recepția acestuia și să ne contactați imediat pentru remediere.
  • Dacă doriți să modificați adresa de livrare după plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil la telefon sau pe WhatsApp 0760.486.000

Politica de retur

Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda )

Pentru că ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele comandate, în cazul în care nu suneți complet mulțumit/ă de acestea, puteți găsi mai jos detaliile despre politica noastră de retur:

Produse eligibile pentru retur:

  1. Produse standard: Acestea pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a fi necesară o justificare.
  2. Produse personalizate: Din cauza naturii lor unice, produsele personalizate nu sunt eligibile pentru retur, decât în cazul unor defecte de fabricație sau a unei erori din partea noastră.

Condiții pentru retur:

  • Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit: nedeteriorate, nepurtate și fără urme de utilizare.
  • Retururile trebuie să includă ambalajul original și toate accesoriile (dacă este cazul).
  • Vă rugăm să ne contactați înainte de a iniția returul, pentru a stabili detaliile procesului.

Pași pentru retur:

  1. Vă rugăm să ne contactați la tefefon sau pe WhatsApp la 0760.486.000, specificând numărul comenzii și motivul returului.
  2. După confirmarea eligibilității returului, veți primi detaliile pentru expedierea produsului.
  3. Costurile de retur sunt suportate de către dvs. exceptând cazurile în care produsul prezintă defecte sau a fost livrat greșit.

Rambursare:

  • După primirea și verificarea produsului returnat, vă vom rambursa suma plătită în termen de 7 zile lucrătoare. Rambursarea se va face prin aceeași metodă utilizată la plată, cu excepția cazului în care se convine altfel.

Produse defecte sau livrate greșit:

Dacă produsul pe care l-ați primit prezintă defecte sau nu corespunde comenzii dvs. vă rugăm să ne contactați imediat. Vom înlocui produsul sau vă vom rambursa suma plătită, fără costuri suplimentare.

Vă mulțumim pentru înțelegere!