• ReduceriSALE
  • NoutatiNEW
  • BestsellereTOP
  • Promotii
  • Epro Help
  • Vinde pe Epro
(0)
Urziceni
2
10
18.01.2025
Contacteaza magazinul
(0)
Urziceni
10
18.01.2025
2 urmaritori

Plata, livrare si retur

Politica de plata

Acceptam urmatoarele metode de plata: Ramburs / Plata la livrare; Transfer bancar.

Acceptăm următoarele metode de plată: 

  • Plata ramburs la curier;
  • Transfer bancar;
  • Transfer bancar cu plata în avans în cont, valabil la toate produsele lucrate în bază de comandă. 

 Produsele ce conțin nume, date de naștere sau dimensiuni specifice date de dvs., ori care se realizează pe comandă intră în lucru DOAR DUPĂ plata efectuată în avans în cont.

Politica de livrare

Punem la dispozitie urmatoarele metode de livrare: FAN Courier; Posta Romana; Sameday easybox.

Punem la dispoziție următoarele metode de livrare: FAN Courier; EasyBox; Poșta Română.

Livrarea se face prin:

  • Curier;
  • Ridicare de la EasyBox;
  • Poșta Română.

 Livrarea produselor lucrate pe comandă, se face în termen de 3-14 zile lucrătoare, în funcție de complexitatea comenzii. 

 Produsele existente în stoc se vor expedia în maxim 72 de ore de la data plasării comenzii.   

 Clientul suporta taxele de transport, care vor fi comunicate ulterior, după confirmarea comenzii de către client.

Politica de retur

Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda )

Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Condiții speciale se aplică pentru perisabile și furnizări de servicii a căror execuție a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării celor 14 zile menționate ( ex: produsele realizate la comandă)

 NU se vor returna produsele care sunt realizate pe comandă și personalizate la cererea clientului conf.: Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:  contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''
 Orice problemă legată de comanda dumneavoastră trebuie semnalată în termen de 48 de ore de la intrarea în posesie a produselor.

 Returnarea unui produs (excepție fac produsele personalizate) se face în termen de 14 zile de la data primirii acesteia. Dacă acest termen este depășit nu se mai poate returna produsul.

 * Clientul suportă taxele aferente trimiterii coletului.
 * !!!Produsele returnate trebuie să fie în starea în care s-au primit: nedeteriorate, neutilizate, nepătate.