Atunci cand te-ai razgandit sau nu doresti sa pastrezi un produs, trebuie sa stii ca ai dreptul sa returnezi produsul (mai putin produsele perisabile si alimentare ce fac parte din categoria Gastonomie artizanala) in maxim 14 zile de la primirea produsului. Anumite magazine, pentru a face oferta lor mai atractiva au o politica de retur ce poate extinde aceasta perioada de 14 zile. Vezi mai jos unde gasesti politica de retur a fiecarui magazin de pe platforma Epro, precum si care este procesul de returnare a produselor atunci cand te razgandesti aspupra produselor pe care le achizitionezi.
1. Politica de retur a fiecarui magazin poate fi vizualizata mergand in magazinul dorit, si apasand pe butonul "Plata, livrare si retur" din meniul principal al magazinului
2.a. Pentru o vizualizare rapida a prioadei de retur si a politicii de retur a fiecarui magazin, poti accesa orice pagina de produs, unde in partea dreapta gasesti seciunea "Retur"
2.b. Apasand pe sectiunea "Retur" ti se deschide o fereastra laterala unde vei gasi informatii cu privire la perioada de retur acceptata de catre magazinul pe al carui produs te afli, precum si politica de retur a respectivului magazin
3. Pentru a initia un retur, mai intai mergi in contul tau Epro la sectinea Comenzi, apoi intra in pagina comenzii unde se afla produsul sau produsele pe care doresti sa le returnezi. Pe aceasta pagina, apasa pe iconita reprezentand o sageata spre stanga intr-un cerc, din partea de sus, in dreapta numarului de comanda, respectiv pe "Cerere de retur". IMPORTANT! Acest buton apare doar daca statusul comenzii este in "Livrata", deoarece nu poti returna produse pe care nu le-ai primit inca
4. In pagina urmatoare numita "Cerere de retur" selecteaza produsul sau produsle pe care doresti sa le retrunezi (apasand pe casuta de selectare din fata numelui fiecarui produs pe care doresti sa-l returnezi), selecteaza cantitatea din respectivul produs (in cazul in care ai cumparat mai multe bucati din produsul respectiv, insa nu doresti sa le returnezi pe toate), selecteaza cate un motiv pentru care doresti sa returnezi fiecare produs, selecteaza ce anume doresti sa primesti in schimbul produselor returnate, apoi scrie un mesaj in cazul in care doresti sa transmiti ceva magazinului, iar la final apasa pe butonul "Trimite"
5. In acest moment returul a fost inregistrat, a primit un numar de inregistrare, si a fost listat in lista de retururi din sectiunea "Retururi' a contului tau. De asemnea, odata ce returul a fost inregistrat atat tu cat si magazinul ati ai primit cate un email de confirmare a inregistrarii returului. De acum, poti urmari statusul returului in partea dreapta a paginii returului, precum si ce anume ai solicitat in schimbul produselor returnate.
6.a. Dupa ce returul a fost aprobat de catre magazin, statusul a fost schimbat in Aprobat. Acum trebuie sa impachetezi si sa trimiti produsul sau produse magazinului de unde le-ai achizitionat. Tot dupa ce returul a fost aprobat, in partea de sus, in dreapta numarului de retur, a aparut o iconita reprezentand o imprimanta, respectiv "Tiparire bon de retur". Aceasta functionalitate te va ajuta sa tiparesti rapid adresa expeditorului si a destinatarului, pe care sa-l atasezi simplu si usor pachetului pe care-l trimiti catre magazin. NOTA: In cazul in care anumite produse au fost respinse de catre magazin pentru retur, aceste produse vor aparea sub butonul "Produse respinse" de pe pagina returului
6.b. Apasand pe "Tiparire bon de retur" ti se deschide o fereastra noua, cu bonul de retur, pe care sa-l tiparesti si sa-l atasezi pachetului pe care-l trimiti catre destinatar, respectiv catre magazin
7. Dupa ce ai trimis produsul sau produsele returnate catre magazin, iar magazinul le-a primit si verificat, si ti-a returnat banii sau ti-a inlocuit produsele (depinde de solicitarea pe care ai avut-o), statusul returului va fi modificat in Finalizat.