Platforma Epro nu comercializeaza niciun produs ce apare in acest Marketplace, ci doar are rolul de intermediar intre cumparator si magazin. Asadar, livrarea produselor este la latitudinea fiecarui magazin, si se poate face prin curier rapid, Posta Romana sau ridicare personala. Costul de livrare si timpul de procesare si de livrare a comenzii depind de fiecare magazin in parte si variaza de la un magazin la altul, in functie de mai multe criterii cum sunt greutatea produselor, distanda de livrare, contractul pe care fiecare magazin il are cu fiecare companie de livrare, etc.
1. Politica de livrare a fiecarui magazin poate fi vizualizata mergand in magazinul dorit, si apasand pe butonul "Plata, livrare si retur" din meniul principal al magazinului
2. Pentru o estimare a timpului si a costului de livrare poti accesa de exemplu pagina de produs, unde in partea dreapta gasesti seciunea "Livrare". De asemenea, modalitatile de livrare mai sunt afisate si pe pagina de procesare a comenzii
3. Apasand pe sectiunea "Livrare" ti se deschide o fereastra laterala unde vei gasi aceleasi informatii, inclusiv politica de livarare a magazinului. De asemenea, aici vei avea posibilitatea sa obtii o estimare a costului de transport selectand locatia unde doresti livrarea