Epro nu comercializeaza niciun produs ce apare in acest Marketplace, ci doar are rolul de intermediar intre cumparator si magazin. Pentru a anula o comanda trebuie sa iei legatura direct cu magazinul de la care ai cumparat produsele din comanda pe care doresti sa o anulezi. Acest lucru se poate realiza foarte simplu, astfel:
1. Mergi in partea dreapta sus, apasa pe iconita ce reprezinta contul tau, si din fereastra ce se deschide in jos apasa pe meniul "Comenzi"
2. Ai fost redirectionat catre sectiunea de "Comenzi" din contul tau, unde poti vizualiza toate comenzile tale. Alege din aceasta lista comanda pe care doresti sa o anulezi si apasa pe numarul comenzii
3. In pagina comanzii respective apasa pe iconita de chat din partea de sus, in dreapta numarului de comanda
4. In mica pagina care se deschide, adauga mesajul tau catre magazin, si apasa pe butonul "Trimite"
5.a. Apoi, orice conversatie viitoare dintre tine si magazin referitoare la anularea comenzii, se va regasi in sectiunea de "Mesaje" a contului tau. Pentru a accesa discutia referitoare la anularea unei comenzi, apasa pe numarul Conversatiei respective
5.b. Intrand in conversatie respectiva, vei gasi toata discutia purtata cu magazinul referitoare la anularea respectivei comenzi. Oricand dorest sa-i mai transmiti magazinului un mesaj referitor l aanularea comenzii, o poti face de aici, scriind mesajul dorit si apasand apoi pe butonul "Trimte"
Dupa ce magazinul anuleaza comanda, statusul comenzii tale va fi schimbat in "Anulata", si vei primi si un email de confirmare a anularii comenzii.
NOTA: O comanda se poate anula doar inainte ca aceasta sa fie expediata de catre magazin. In cazul in care comanda a fost deja expediata, poti refuza pachetul sau poti sa nu il ridici de la curier, caz in care magazinul va primi produsele inapoi, si, dupa caz, iti va returna contravaloarea comenzii (in cazul in care aceasta a fost deja achitata cu cardul online).